ZAMKNIJ
Serwis używa plików cookie, które są niezbędne do komfortowego korzystania z portalu, m.in. utrzymania sesji logowania. Możesz w dowolnej chwili zmodyfikować ustawienia cookie w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj informację o cookie.

Przejdż do domu:


POMOC

« przejdź do pomocy

Rezerwacje obiektów przebiegają według zasad opisanych w poniższym regulaminie:

I. DomFerie
II. Ogłoszenia/informacje o domkach; Standardowe warunki najmu oferowane przez właścicieli domków
III. Zapytanie o dostępność obiektu w danym terminie
IV. Standardowe warunki rezerwacji
V. Standardowe warunki rozliczenia się za udostępnienie (wynajem) domku
VI. Polityka Prywatności oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem Danych Osobowych
VII. Zastanów się czy nie warto się ubezpieczyć
VIII. Reklamacje

I. DomFerie

1.Właścicielem witryny i serwisu www.domki-letniskowe.pl jest Domki-letniskowe Ewa Machalewska z siedzibą w Gdyni (81-589) przy ulicy Anyżowej 31, NIP 5861672531, wpisana do CEIDG (zwane dalej DomFerie), adres e-mail: biuro@domki-letniskowe.pl, tel: 58 380-46-13
2.Serwis www.domki-letniskowe.pl jest serwisem informacyjnym, na którym zamieszczane są ogłoszenia dotyczące warunków udostępniania domków letniskowych osobom zainteresowanym przez ich właścicieli. Dla Państwa wygody informacje zamieszczane są zgodnie z przyjętym przez nasz serwis jednolitym schematem. Serwis posiada narzędzia (wyszukiwarka, kalendarz zajętości), które mają na celu ułatwienie użytkownikom serwisu wyszukanie interesujących ich obiektów.
3.Działalność serwisu / platformy informacyjnej DomFerie nie podlega ustawie o usługach turystycznych.
4.Ponieważ DomFerie to serwis internetowy korzystanie z niego wymaga komputera z dostępem do internetu wyposażonego w przeglądarkę internetową oraz dostępu do poczty elektronicznej z możliwością odbioru załączników w formacie dokumentów programu Word i Adobe Reader (pdf).

II. Ogłoszenia/informacje o domkach; Standardowe warunki najmu oferowane przez właścicieli domków

1.Ogłoszenia/informacje dotyczące warunków udostępniania domków letniskowych osobom zainteresowanym zamieszczane są w serwisie na wniosek i przez właścicieli domków letniskowych, wg przyjętego dla celów porządkowych przez serwis DomFerie schematu.
2.Treść wszystkich ogłoszeń domków letniskowych, które prezentowane są na stronach serwisu DomFerie jest nadzorowana przez DomFerie. Każdy domek, którego ogłoszenie jest prezentowane w serwisie był wizytowany przez Domferie w celu weryfikacji rzeczywistego położenia domku oraz prawa własności, którym powinna dysponować osoba umieszczająca ogłoszenie w serwisie. W ogłoszeniu znajduje się również zakładka z opiniami osób, które wynajmowały domek od jego właściciela.
3.Standardowo tj. w przypadku gdy z treści konkretnego ogłoszenia nie wynika nic innego właściciele oferują następujące zasady wynajmu :
1)Wynajem jest dokonywany w cyklu tygodniowym od soboty do soboty. Przyjazd jest po godzinie 16, a wyjazd do godziny 11.
2)„Koszt wynajmu za jeden tydzień” obejmuje czynsz najmu i zakwaterowania na tydzień (7 noclegów) określonej w opisie maksymalnej liczby osób z możliwością użytkowania całego wyposażenia obiektu.
Należność nie obejmuje kosztów: energii elektrycznej, drewna do kominka, zużycia wody w przypadku poboru z wodociągowej sieci gminnej, odpłatnego wynajmu dodatkowego sprzętu i w niektórych przypadkach również bielizny pościelowej oraz pobytu zwierzęcia - zgodnie z opisem domu w prezentacji internetowej. UWAGA : Te ostatnie należności są płatne właścicielowi wg stawek określonych w treści ogłoszenia.
3)Liczba osób - Podana w opisie obiektu (domku) liczba osób jest maksymalną liczbą osób, dla jakiej udostępniany jest obiekt (włączając dzieci). Dlatego przebywanie w obiekcie większej liczby osób niż podano w opisie domu wymaga wcześniejszej wyraźniej zgody właściciela domku.
4)Zwierzęta - Zwierzęta domowe można wziąć ze sobą tylko do tych obiektów, w których opisach zostało to wymienione, chyba że zgoda na zabranie zwierzęcia zostanie wyraźnie wyrażona w odpowiedzi na zapytanie o dostępność domku.
5)Najemca (i osoby korzystające z nim z domku) zobowiązany jest do gruntownego posprzątania obiektu przed jego opuszczeniem i wydaniem. UWAGA : W niektórych domkach najmujący może zwolnić się z obowiązku końcowego sprzątania domku za zapłatą właścicielowi obiektu opłaty za sprzątanie końcowe określoną w opisie obiektu. Za czystość domku i działki odpowiada właściciel.
6)Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Wszelkie usterki techniczne powinny być zgłaszane na bieżąco właścicielowi domku.
7)Kaucja – właściciel obiektu (domku) przy wydaniu domku pobiera kaucję zabezpieczającą. Kaucja podlega zwrotowi po wydaniu obiektu (domku) i po potrąceniu ewentualnych opłat dodatkowych rozliczanych po zakończeniu najmu (dokładna wysokość opłat oraz sposób jej naliczania jest zawsze podana w opisie danego obiektu).
8)Wynajmujący - Stroną umowy najmu obiektu (domku) po stronie wynajmującego jest właściciel domku. Właściciele domków odpowiadają za stan domków oraz ich wyposażenie, w tym także za ich czystość. Umowa najmu domku letniskowego jest zawierana pomiędzy Właścicielem domku letniskowego a jego najemcą (stronami umowy są: właściciel domku i jego najemca).

III. Zapytanie o dostępność obiektu w danym terminie

1.Osoba zainteresowana, po zapoznaniu się z informacjami zamieszczonymi w serwisie przez właściciela domku, może dokonać zapytania o dostępność obiektu (domku) w interesującym ją terminie, za pomocą Formularza, który zamieszczony jest w serwisie. Kalendarz zajętości powszechnie dostępny w serwisie, sporządzany jest celem ułatwienia użytkownikom korzystania z serwisu i ma charakter informacyjny.
2.Odpowiedź dotycząca dostępności terminu zostanie udzielona w najszybciej możliwym terminie, najpóźniej jest to następnego dnia roboczego, a w przypadku zapytań składanych w soboty, niedziele lub święta w pierwszym następującym dniu roboczym.
3.Osoba zainteresowana winna wypełnić Formularz obligatoryjnie wskazując swoje dane osobowe (imię i nazwisko, adres zamieszkania) oraz inne dane konieczne do weryfikacji zapytania oznaczone w Formularzu gwiazdką. Fakultatywnie w treści Formularza może wypełnić pozostałe wiersze tym samym rozszerzając zakres zapytania o inne warunki najmu.
4.Wypełniając i wysyłając Formularz, osoba dobrowolnie może wyrazić zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych objętych Formularzem zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych przez administratora danych DomFerie w zakresie niezbędnym do udzielania i przekazywania informacji związanych z domkiem i warunkami jego udostępniania i korzystania z niego, oraz przekazywane będą właścicielowi obiektu (domku), którego dostępności zapytanie dotyczy. DomFerie zawsze działa wg zasad Polityki Prywatności
5.W przypadku dokonania wpłaty kwoty Rezerwacji zgodnie z postanowieniem IV ust.1 DomFerie przesyła e-mailem i pocztą szczegółowe dane wraz z instrukcją dojazdu. Wykonanie usługi w pełni (przez DomFerie) nastepuje w chwili wysłania wyżej opisanego e-maila na adres e-mail podany w Formularzu (lub inny adres podany przez osobę wysyłającą Formularz lub osoby współwynajmujące domek). W związku z powyższym prawo odstąpienia od umowy zawartej z DomFerie nie przysługuje rezerwującemu konsumentowi. Świadczenie usługi jest jednorazowe i nastepuje dopiero po uiszczeniu opłaty informacyjnej - wykonanej za wyraźną zgodą i wolą opłacającego. Rezerwujący nie ma obowiązku opłacania jakiekolwiek opłaty wysyłając zapytanie o dostepność terminu. Dopiero otrzymanie potwierdzenia dostepności danego terminu umożliwia rezerwację domku i dokanie opłaty. I w tym przypadku rezerwujący nie ma obowiązku zapłaty - jesli nie zdecyduje się opłacić Rezewacji i zaliczki w terminie 3 dni roboczych termin zostaje zwolniony bez jakichkolwiek konsekwencji. Standardowo, kwota wpłaconej Rezerwacji nie podlega zwrotowi - chyba, że zainteresowane strony w formie pisemnej ustalą inaczej.

IV. Standardowe warunki rezerwacji

1.Standardowo, tj. w przypadku gdy z treści konkretnego ogłoszenia nie wynika nic innego bądź inaczej nie zostało wskazane w odpowiedzi na zapytanie o dostępność obiektu (domku), po otrzymaniu przez osobę zainteresowaną informacji o dostępności domku we wskazanym terminie, może ona dokonać rezerwacji obiektu (domku) u jej właściciela, do czego konieczne jest w terminie 3 dni roboczych od otrzymania odpowiedzi : 1) uiszczenie DomFerie Opłaty informacyjnej przelewem na konto (zwanej w serwisie DomFerie Rezerwacją) stanowiącej wynagrodzenie DomFerie w wysokości jednostkowej stawki wskazanej w cenniku oferty danego domku pomnożonej przez liczbę tygodni rezerwacji. Wynagrodzenie otrzymywane przez DomFerie jest opłatą za usługę informacyjną obejmującą wyłącznie czynności informacyjne jak: udzielenie informacji i danych w związku ze złożeniem zapytania w sposób określony w postanowieniu III, przesłanie instrukcji dojazdu, udzielnie informacji telefonicznej; DomFerie nie pobiera wynagrodzenia za inne niż wymienione powyżej czynności i nie świedczy innych usług niż opisana powyżej usługa informacyjna. DomFerie nie przyjmuje również zleceń na wykonanie innych usług w szczególności na usługi: weryfikacji domku, weryfikacji stanu domku czy zakupu/sprzedaży domku.
2) wpłacenie właścicielowi domku Zaliczki w wysokości jednostkowej stawki tygodniowej wskazanej w cenniku oferty danego domku pomnożonej przez liczbę tygodni rezerwacji, na podany numer rachunku bankowego właściciela z jednoczesnym wskazaniem terminu rezerwacji. Wysokość wpłaconej Zaliczki jest odliczana od czynszu najmu należnego w dniu przyjazdu. Przy czym za datę zapłaty uważa się datę uznania rachunku bankowego.
2.Zaakceptowanie niniejszego regulaminu podczas składania zapytania o dostępnośc terminu jest dobrowolne i aktywne(należy zanzaczyć odpowiedni box).
1) "Ważne informacje" - zakładka w treści ogłoszenia jest integralną częścia opisu domku
2) Treść opisu rezerwowanego obiektu (domku) wraz z wyposażeniem oraz z wszystkimi kosztami związanymi z najmem stanowią treśc ogłoszenia, a zawarcie z właścicielem obiektu (domku) umowy najmu następuje na warunkach zgodnych z tym opisem oraz wskazanych w odpowiedzi na złożone przez niego w trybie postanowienia III zapytanie.
3.W przypadku nie uiszczenia przez rezerwującego którejkolwiek z należności wskazanych w ust.1 w powyższym terminie rezerwacja domku nie zostanie dokonana przez właściciela.
4.Wynagrodzenie DomFerie stanowi wyłącznie opłata informacyjna (zwana Rezerwacją), na którą to DomFerie wystawia fakturę imienną. Wszelkie pozostałe opłaty uiszczane są właścicielowi domku bezpośrednio przez najemcę.

V. Standardowe warunki rozliczenia się za udostępnienie (wynajem) domku

1.Dla przejrzystości i wygody osób korzystających z informacji zamieszczonych w serwisie w cennikach ofert poszczególnych domków w pozycji „koszt wynajmu za jeden tydzień” uwzględniona została już łącznie wysokość czynszu najmu domku za jeden tydzień (ewentualnie inny wskazany okres) oraz wysokość kwoty Rezerwacji z tym związanej. Ponadto w każdym z cenników wyszczególniona została również wysokość zaliczki pobieranej za każdy tydzień rezerwacji oraz opłat dodatkowych i kaucji.
2.Standardowo, tj. w przypadku gdy z treści konkretnego ogłoszenia nie wynika nic innego bądź inaczej nie zostało wskazane w odpowiedzi na zapytanie o dostępność obiektu (domku), osoba korzystająca z domku :
1) należność za korzystanie z (najem) domku – tzn. koszt za cały okres najmu (wyliczony jako iloczyn jednostkowej stawki tygodniowej wskazanej w cenniku oferty danego domku i liczby tygodni najmu) pomniejszony o wartość wpłaconej uprzednio Zaliczki i po odjęciu uiszczonej kwoty Rezerwacji, kaucję oraz ewentualne opłaty dodatkowe, których charakter na to pozwala – zobowiązana będzie uiścić właścicielowi domku w dniu przybycia gotówką,
2) opłaty dodatkowe, których charakter nie pozwala na zapłatę z góry będą potrącane z kaucji.
3.Rezerwacja domku jest utrzymywana przez Właściciela do godziny 22.00 potwierdzonego dnia przyjazdu. Jeśli przyjazd ma zostać przesunięty na inny dzień musi to zostac uzgodnione z właścicielem.
4. W przypadku niemożności udostępnienia rezerwującemu domku przez jego właściciela z przyczyn niezależnych (losowych) rezerwującemu zostaną przedstawione inne, podobne domki, które będą aktualnie dostępne do wynajmu. Rezerwujący ma prawo nie wybrać domku z listy mu przedstawionych bez podania przyczyn - w takim przypadku zwrócona zostanie wpłacona kwota Rezerwacji.

VI. Polityka Prywatności oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem Danych Osobowych

DomFerie zawsze działa wg zasad Polityki Prywatności. Procedury wg których działamy służą ochronie Państwa danych osobowych i zostały ujęte w Księdze Zarządzania Bezpieczeństwem Danych Osbowych, składającej się z: Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz Polityki Zarządzania Systemem Informatycznym (System Zarządzania Bezpieczeństwem Danych Osobowych).

VII. Zastanów się czy nie warto się ubezpieczyć

Dla Państwa bezpieczeństwa i pewności prosimy się zastanowić, czy nie warto byłoby się ubezpieczyć np. od odpowiedzialności cywilnej lub/i na wypadek konieczności rezygnacji z zarezerwowanego obiektu. Informacji w tym zakresie musicie jednak Państwo szukać wśród szerokiej oferty zakładów ubezpieczeniowych.

VIII. Reklamacje

1. Reklamacje odnoścnie działania serwisu.
Jeśli zauważyliście Państwo jakieś problemy związane z funkcjonowaniem serwisu DomFerie i nie jesteście zadowoleni, w tym nie otrzymaliście odpowiedzi na złożone zapytanie o dostępność obiektu prosimy zgłosić ten fakt do nas na adres e-mail : biuro@domki-letniskowe.pl lub telefonicznie: 58 380-46-13. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymacie Państwo odpowiedź o sposobie jej rozstrzygnięcia drogę e-mailową na wskazany przez Państwa adres nie później niż w terminie 7 dni roboczych.

2. Reklamacja sposobu rezlizacji umowy najmu - W przypadku, gdy najemca jest niezadowolony z wykonania umowy przez właściciela domku, ma prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej na adres DomFeie (lub adres e-mailowy) w zakresie związanym z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przez Właściciela. Reklamacja zostanie rozpoznana przez Właściciela domku.
3. Reklamacja jakości usług świadczonych przez serwiz DomFerie. W przypadku, gdy Klient jest niezadowolony z jakości obsługi serwisu DomFerie, ma prawo złożyć reklamację. W tym przypadku reklamacje należy wysłać pocztą na adres siedziby firmy lub wysyłać e – mailem na adres kontakt@domferie.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od daty otrzymania.
DomFerie dołoży wszystkich starań aby rozwiązać wszelkie reklamacje w sposób polubowny, możliwie najszybszy i satysfakcjonujący.
Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym możecie Państwo zapoznać się z kodeksem dobrych praktyk rynkowych we wszystkich branżach, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. na stronach rządowych (oczywiście służymy pomocą w tej kwestii, jesli Państwo jej potrzebujecie).

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji:

E-mail: biuro@domki-letniskowe.pl
Tel.: 58 380-46-13

« przejdź do pomocy